Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje

Formularz Reklamacji Towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...

Zgłaszając reklamację należy podać:  imię i nazwisko oraz adres / przedmiot reklamacji oraz opis usterki. 

Rozpatrywania reklamacji przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń: wynikające z usterek dostarczonego towaru oraz wynikające z niezgodności towaru z umową.

Niezgodności i uszkodzenia w dostawie należy zgłosić do 3 dni roboczych od daty dostarczenia.

Reklamacja wynikająca z usterek dostarczonego towaru będzie przyjęta do rozpatrzenia jeżeli:

-został podany powód reklamacji oraz rodzaj usterki

- towar będący przedmiotem reklamacji został dostarczony przez odbiorcę. Towar nie może być wysłany przez odbiorcę na koszt dostawcy. W tym przypadku przesyłka nie zostanie przyjęta.

 -towar został należycie zabezpieczony do transportu tj. w sposób wyłączający wątpliwość, czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika, czy w trakcie transportu.

- do towaru został dołączony protokół reklamacyjny.

 Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:

-towar nie został zakupiony w naszym Sklepie

-przesyłka nie zawiera protokołu reklamacyjnego

-stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru

-brakuje oryginalnego opakowania towaru.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl