- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Zgłaszając reklamację należy podać: imię i nazwisko oraz adres / przedmiot reklamacji oraz opis usterki.
Rozpatrywania reklamacji przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń: wynikające z usterek dostarczonego towaru oraz wynikające z niezgodności towaru z umową.
Niezgodności i uszkodzenia w dostawie należy zgłosić do 3 dni roboczych od daty dostarczenia.
Reklamacja wynikająca z usterek dostarczonego towaru będzie przyjęta do rozpatrzenia jeżeli:
-został podany powód reklamacji oraz rodzaj usterki
- towar będący przedmiotem reklamacji został dostarczony przez odbiorcę. Towar nie może być wysłany przez odbiorcę na koszt dostawcy. W tym przypadku przesyłka nie zostanie przyjęta.
-towar został należycie zabezpieczony do transportu tj. w sposób wyłączający wątpliwość, czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika, czy w trakcie transportu.
- do towaru został dołączony protokół reklamacyjny.
Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
-towar nie został zakupiony w naszym Sklepie
-przesyłka nie zawiera protokołu reklamacyjnego
-stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru
-brakuje oryginalnego opakowania towaru.



Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności